Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Wednesday, April 22, 2009

Rindu Padang Embun

.
Syukur, Tuhan masih beri saya kesempatan untuk menjejak bumi Padang Embun pangkal pagi ini. Cuaca amat baik sekali sewaktu saya bertolak dari Meru, jam 7.11 malam. LCCT sudah berubah wajah, tidak seperti pertama kali saya jejakinya.

Saya lihat Azmi sudah terpacak di suatu sudut di Balai Berlepas. Saya meluru ke kaunter daftar masuk, sempat menggamit Azmi. Seseorang menghampiri, saya hanya sempat sengih. Kami hanya sempat berbual setengah jam kurang lebih di ruang legar. Terima kasih kalian berdua, saya amat menghargainya. Maafkan jua, kalian terpaksa menunggu hampir sejam di sana. Berkat kedatangan kalian, masa penerbangan dipendekkan sepuluh minit. Cuma sedikit kekesalan kerana tidak dapat menumpukan masa terluang itu oleh gangguan khidmat pesanan ringkas yang datangnya dari seseorang yang saya kira sedang kacau jiwanya. Saya doakan dia diberi ketenangan.

Kata Azmi, tak payah tulis entri lagilah sebab dah jumpa. Hey, mana boleh!

No comments: