Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Friday, April 24, 2009

Langit dan Bumi (Search)

.
Setiap hari Jumaat, saya jadi suri. Sambil seterika baju, saya layan lagu. Dari dalam kamar, saya lihat sawah padi menghijau, bertemu dengan langit yang mula gelap mahu hujan. Hijau bertemu biru.

Lagu ini sesuai menggambarkan suasana alam dan jiwa sekarang.




Ku dongak ke langit/Aku tunduk ke bumi/Di hadapan bersatu/Di hujung sana nampak/Mesra manja bak sehati sejiwa/Tapi sebenarnya jauh/Beribu batu tak pernah bertemu/Seperti cinta kita/Hanya indah di mata/Hakikatnya berbeza/Hati kita kini/Bagai langit dan bumi.

No comments: