Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Thursday, April 16, 2009

Cinta Gila

.
Hari ini saya teringat pada seorang teman, DJ Manis FM. Saya selalu hantar khidmat pesanan ringkas untuk tuju lagu, walaupun saya tahu slot dia bertugas bukan untuk tuju lagu. Tapi dia tidak pernah hampakan saya, dan saya senyum setiap kali dia putar lagu permintaan saya. Lebih-lebih lagi bila dengar dia cakap "Here we go!" Saya suka suara 'jantan'nya.



Ku ke kiri kau ke kanan/Ku di belakang kau di hadapan/Bila ku marah engkau ketawa/Dengan selamba engkau berkata/Kita berdua jauh berbeza/Langit dan bumi tapi serasi/Ku cintaimu kau cintaiku/Itu saja yang perlu kau dan ku tahu

Kuharap bicara cinta/Kau cerita tentang bola/Ku ingin bersiar-siar/Dikau baca surat khabar/Bila ku terus keluar/Kau tertidur tidak sedar/Ku pulang rumah jam tiga/Kau pula cemburu buta

Sepelik-pelik manusia/Oh! Dikau mengatasinya/Dan mungkin ku juga gila/Kerana masih bersama/Tapi mungkin kerana itu/Ku tertarik kepadamu/Biarlah orang mengata/Cinta kita cinta gila

From Seremban With Love

No comments: