Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Saturday, April 18, 2009

Gemini Lagi

.
Azmi telefon. Katanya saya mahu cakap dengan Azmi atau Jemie Kebah. Cepat saya jawab, "nak Azmi". Kami ketawa. Bila hari lahir awak, dia beritahu saya satu tarikh.. aduh, Gemini lagi! "Kenapa", tanya Azmi. "Tak apa, dah takdir," pintas saya.
.

6 comments:

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Salam malam,

Jika bukan Gemini, tapi bernaung dengan "dua ekor ikan" ...

Apa kamu tafsirkan (?) ...

rozais al-anamy said...

Zek,
Salam malam juga.
"Orang air" memang pendiam dan perahsia perasaan, bukan?

Kadangkala, berterus-terang itu lebih baik supaya saudara tidak akan berkata, "kalaulah aku..." di kemudiannya. Lebih-lebih lagi tentang perasaan.

azmi alkelantani said...

bukan pintaku....aku tertakdir.....

rozais al-anamy said...

Azmi,
Benar, yang ini memang takdir, hahaha.

azmi alkelantani said...

tertakdir sebab 19hb kalau 30hb mgnkin juga tertakdir tetapi pada pengertian yang lain...

rozais al-anamy said...

Azmi,
Pandai sungguh lelaki yang seorang ini mentafsir pengertian takdir.