Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Tuesday, August 08, 2006

Manusia antara langit dan bumi

Ahad, Januari 1, 2006 bersamaan Zulhijjah 1, 1426H
Aku, sebutir embun di hujung sehelai rumput. Rumput di atas bumi saujana mata memandang. Pandang ke atas, langit. Sedetik nanti, mentari akan menyinari bumi, dan embun akan sirna jasadnya, hanya debu-debu yang berkelintar antara langit dan bumi. 1 Januari 2006, 33 tahun aku mengembara di antara langit dan bumi.
posted by rozais al-anamy at
4:48 PM 0 comments

No comments: