Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Thursday, October 01, 2009

Rindu September

.
Dedaun hari September yang terkapar di hutan kenangan saya kumpulkan dalam raga waktu, sambil mendongak helaian hijau
yang masih kekal di pohon kehidupan.

Syawal 1, 1430H bersamaan September 20, 2009 - sehelai lagi daun kenangan gugur di laman jiwa. Dalam takbir raya fitrah di masjid dua menara, saya akur pada takdir. Dan menyambut raya dengan serangkaian puisi yang bergema hanya di kalbu.

'Eid Mubarak buat yang tercinta, ayahbonda, keluarga dan sanak saudara, sahabat, rakan dan taulan.

Maaf atas segala kekhilafan dari hujung kaki ke hujung rambut.


Mingguan Malaysia, 20 September 2009.

No comments: