Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Wednesday, September 30, 2009

Berakhirnya September

.

Seseorang membangunkan saya dari lena, menunaikan janjinya tatkala tiba masa. Katanya, September akan berakhir Maghrib hari ini, seperti nyanyianmu "Wake me up when September ends." Bangunlah!

Dan September terakhir ini adalah Rabu kelima dalam bulan ini. Pantas masa berlari umpama larian kuda Terzi.

Terngiang nyanyian Datuk Syarifah Aini, Kudaku Lari Kencang. September pergi tanpa sempat saya menghayati dan menikmatinya.

No comments: