Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Saturday, August 01, 2009

Hari Persahabatan dan Ulangtahun Blog

.
Ahad pertama Ogos sering dalam ingatan para sahabat yang menyanjung tinggi nilai sebuah persahabatan. Ada ikrar dan janji yang dikemaskini dan diperbaharui, atau ditambah nilai untuk mengekalkan ikatan. Sempena Hari Persahabatan Sedunia ini, kita menilai erti hidup dan penambahbaikan dalam meniti jalan, yang sering didoakan kekal dalam landasan yang mustaqim.

Kepada rafik di sisi, Selamat Ulangtahun Persahabatan Ke-13. Tetap bagai tahun sudah aku mengatakan;

Sesungguhnya, tanpamu
langit itu terlampau luas
bagi helang seperti aku.

Sempena bulan persahabatan ini juga, saya menyambut Ulangtahun "Manusia Antara Langit dan Bumi" yang ke-3. Moga bunga-bunga yang tersemai di laman ini terus subur, mewangi di jiwa-jiwa pengunjung. Segala teguran, kritikan dan cadangan amatlah saya hargai; apatah lagi jika ia datang terus dari jiwa. Sungguh taman ini, pada tahun ini nyaman dengan bayu rasa yang berhembus dari jiwa-jiwa pengunjungnya.


Jalan Pengkalan Chepa



2 comments:

Solehah said...

salam ziarah..

rozais al-anamy said...

Solehah,
Salam kembali.
Terima kasih sudi berkunjung. Ambillah buah hikmah jika ia ada terjuntai di sini.