Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Friday, August 01, 2008

Bulan Persahabatan

Sahabatku Zanazanzaly,Salam Ulangtahun Persahabatan Ke-12.Sesungguhnya, tanpamu
langit itu terlampau luas
bagi helang seperti aku.

Kepada mereka yang mempunyai sahabat, sempena 1 Ogos 2008 ini saya ucapkan “Salam Hari Persahabatan”.

Dan dalam bulan persahabatan ini, saya doakan kepada mereka yang masih keseorangan tanpa SAHABAT (bukan kawan, kenalan, teman tapi mesra, dsb), semoga bertemu seseorang yang boleh menjadi cermin kepada dirinya, teman jiwa dan rakan muhasabah diri. Sesungguhnya sahabat itu adalah ubat yang paling pahit untuk segala penyakit jiwa.

"Semoga bertemu sahabat jiwa!"

1 comment:

zizie ali said...

bulan persahabatan? terima kasih krn war-warkan. selama ini saya tak tahu ianya wujud.