Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Tuesday, July 29, 2008

Menjejak Sahabat

Telah sedekad aku lelah mencarimu, sahabat
hingga bulan pun hampir suram cahaya
dan mentari enggan menebar sinarnya.

Dan aku saban hari serak memanggil
- namamu Zalifah Rozalina
masih dicatat malaikatkah namanya
atau telah gugur daun hayatnya?

Berikanlah sebuah noktah
pada pencarian yang belum bertanda.

2 comments:

Unknown said...

Zalifah Rozalina Azman Aziz
8th Floor, Wisma Help, Jln Dungun, Bukit Damansara, 50490 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan
03-2092 1302

Blueish Me said...

Salam.. Saya mengenali zalifah rozalina.. Puan dh bertemu beliau atau masih mencari? Boleh sy bantu.. This is my email.. Turkish_ixora[at]yahoo[dot]com[dot]my