Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Tuesday, September 29, 2009

Tembak

.
Saya tidak punyai variasi aktiviti di bulan Syawal. Mahu keluar dari fenomena beraya dan sesak jalan raya kerana kenduri kahwin yang masih bersisa tarikh, saya ke pusat beli-belah. Ramai juga manusia. Tiada masa lainkah mereka boleh keluar dan berkenduri?

Dalam banjir manusia, sempat saya pilih seluar untuk menembak. Mungkin di Lapang Sasar DiRaja Padang Tembak, Pengkalan Chepa, tak ramai yang "beraya" di sana.

No comments: