Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Thursday, February 12, 2009

Ke Kota Batu

.
Saya mungkin akan menyepi selama beberapa hari. Februari 14, saya akan ke kota batu. Janji untuk melihat koleksi lukisan InangRodat, dan menandatangani borang keahlian suatu parti. Saya akan jadi ahli parti seumur hidup, janji saya pada InangRodat.

Semoga peninggalan saya beberapa hari ini, ada yang sudi menyapu sawang di teratak ini. Bagi yang setia bertandang, make yourself at home. Bagi yang baru bertamu, selamat datang dan terima kasih. Layan diri ya!

Padang Embun
Februari 12, 2009 (pagi: 2.51)

2 comments:

azmi alkelantani said...

salam, saya amat selesa dengan gaya bahasa dan bicara saudari..mungkin bisa kita saling berutusan di suatu masa....saya juga mempelawa ke halaman saya bukan saja sebagai tetamu anjung mungkin sebagai tetamu istimewa di alamat saya azmi.alkelantani.blogspot.com

rozais al-anamy said...

Sdr. Azmi,
Salam kembali.
Terima kasih atas kesudian bertandang.

Saya harap saudara terus selesa. Undangan saudara tak akan saya hampakan, dan terima kasih untuk itu.