Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Thursday, April 24, 2014

Gerimis Senja



Gerimis senja ini menjemput kenangan
dari hari yang bertabur rindu dan ingat padamu
aku sering menangis dalam hujan tipis
setiap kali usai kita berbicara tentang bicara manusia.

Tak pernahkah kau terfikir
untuk menepuk lopak yang terpenuh air
ataukah kau bimbangi
air dan airmataku terpercik ke mukamu?

Jalan Perdana, KL
April 24, 2014 (petang gerimis) 
.
.

2 comments:

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Sangat berseni dan halus

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...
This comment has been removed by the author.