Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Tuesday, March 11, 2014

Tinggi di Awan Biru

.














Marsum ini kutulis bukan sekadar mengisi kosong ilusi
aku tiba tiba jadi terhukum 

kerana membiarkan dakwat kering di perut pena
dan kau hadir menghulur sebotol
ilham berwarna biru
buat meneman malam tanpa bintang dan bulan
tinta itu akan terus membasahi kajang yang selama ini terbiar kaku
biar malam ini aku jadi peneman langit yang suram
dengan sejumlah kata dan doa
membiayai sebuah perjalanan beribu batu.

Jalan Chan Sow Lin
Mac 8, 2014

.

No comments: