Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Tuesday, March 11, 2014

Menatap Sunyi

.



















Dalam kelam aku masih menatap sunyi
meredakan gemuruh rindu dalam dada
dan berjuta rasa yang bergayutan di tangkai hati
mahu lepas menari-nari di langit malam
dan melayah tembus ke dalam jasadmu
terus bertapak ke perdu kalbumu.

Malam nanti jangan biarkan aku lena
tanpa mengucap salam pada mentari
di belahan sana.

Jalan Perdana, KL
Mac 11, 2014
.

No comments: