Untuk menghubungi saya, atau memberi dan menerima maklumbalas secara peribadi, sila capai 013-3544889, atau emelkan ke rozaisalanamy@gmail.com, atau temui saya di http://www.facebook.com/rozais.alanamy

Selain capaian di atas, yang menggunakan nama dan kutipan daripada saya adalah tidak relevan dan tidak ada kena mengena dengan pendapat dan pendirian saya.
__________________________________________________________________

Thursday, June 12, 2014

Lelaki Yang Patah Sayap Kirinya

.
Lebih enam tahun lalu, dia kepatahan sayap kirinya. Dan kini, sepanjang rentang waktu yang telah berlalu, saya sentiasa mohon pada-Nya agar dia diberi kebahagiaan dan kesejahteraan yang berpanjangan, walaupun mungkin saya tidak mampu memberikan kebahagiaan sebagaimana sebelumnya...
 
Jun 12, 2014 (mengenang Jun 12, 2009)




1 comment:

Unknown said...

Salam mesra....dari UmmiKami...jom singgah blog.. :)